Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Trzeci z telekomów w Polsce wdraża mojeID. Od teraz nowy sposób zawierania umów z Play

Wcześniej system mojeID wdrożyły firmy T-Mobile i Orange

KIR poinformował o wdrożeniu systemu mojeID przez trzeciego, działającego na polskim rynku operatora telefonii komórkowej, czyli właściciela marki Play. Od teraz nowi i dotychczasowi klienci Play mogą za pomocą mojeID podpisywać nowe oraz aneksować dotychczasowe umowy na świadczone przez Play usługi.

Przeczytajcie także: Orange wdraża system mojeID

MojeID to narzędzie, które pozwala na potwierdzanie tożsamości w świecie cyfrowym. Wystarczy wybrać mojeID jako sposób identyfikacji na portalu internetowym. Następnie użytkownik jest przekierowywany na stronę swojego banku, gdzie loguje się i wraca do miejsca zainicjowania weryfikacji tożsamości. Administrator docelowego serwisu nie zna loginu i hasła na rachunek, z kolei bank nie ma dostępu do aktywności klienta poza systemem bankowym.

Przeczytajcie także: Pierwszy telekom wdraża mojeID

Play jest trzecim działającym na polskim rynku operatorem komórkowym, który wdrożył system mojeID. Wcześniej, bo w sierpniu 2020 r. zrobił to T-Mobile, umożliwiając zdalne potwierdzanie tożsamości klientom marki Heyah. Z kolei w marcu bieżącego roku mojeID wdrożyła firma Orange. Więcej na ten temat w tekście Umowę abonamentową z Orange można już zawrzeć całkowicie zdalnie. Tożsamość potwierdzicie za pomocą mojeID.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies