Od dziś zaczynają obowiązywać nowe logo oraz nowa nazwa aplikacji, a z czasem zmieni się nieco kolorystyka i grafika stosowana przez fintech
TransferWise zmienia nazwę na Wise. Od dziś zaczynają funkcjonować nowe logo oraz nowa nazwa aplikacji, a z czasem zmieni się nieco kolorystyka i grafika serwisów oferowanych przez fintech. Ikona firmy widoczna na przykład w marketach App Store czy Google Play, czyli błękitna flaga, pozostanie taka sama.
Jak zapewnia TransferWise, a właściwie już Wise, pomimo zmiany nazwy, z punktu widzenia klientów na razie niewiele się zmieni. Będą się logować na dokładnie to samo konto, dostępne teraz na stronie wise.com, wpisując swój obecny adres e-mail oraz hasło. Po okresie przejściowym przestanie działać strona transferwise.com, z której użytkownicy będą przekierowywani do witryny o nowym adresie.
TransferWise to jeden z największych europejskich fintechów. Jego wycena sięga 5 mld dolarów. Specjalizuje się w przelewach międzynarodowych, obsługując transakcje w kilkudziesięciu walutach świata, w tym w złotych. Jego klienci mogą również korzystać z wirtualnego portfela, którym można zarządzać za pomocą aplikacji mobilnej, a także z karty debetowej umożliwiającej płacenie w każdej z walut. Jak zapewnia Kristo Käärmann, jeden z założycieli firmy, liczba klientów indywidualnych i firmowych TransferWise sięga już 10 mln.
Nieoficjalnie mówi się, że zmiana nazwy to kolejny krok przygotowujący fintech do wejścia na giełdę. Podobno debiutu można się spodziewać jeszcze w tym roku.