Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa usługa dla klientów PZU. Firma będzie wypłacać odszkodowania Blikiem na numer telefonu

PZU wraz z bankiem Pekao testuje nowe rozwiązanie dla użytkowników Blika

Serwis Dziennik Ubezpieczeniowy opisuje nową usługę, testowaną właśnie przez PZU wspólnie z Blikiem i Bankiem Pekao. Mowa o wypłacie odszkodowań przelewem na numer telefonu klienta. Usługa maksymalnie skraca czas oczekiwania na świadczenie. Przelew może zostać bowiem zlecony nawet w trakcie rozmowy telefonicznej doradcy PZU z klientem. Na razie nie wiadomo, kiedy nowa usługa PZU wyjdzie z fazy testów i będzie wykorzystywana podczas standardowej obsługi klientów.

Przeczytajcie także: Wyniki Blika za IV kwartał 2020 r.

Natomiast przelewy na numer telefonu Blikiem służą m.in. do transferu środków pomiędzy użytkownikami systemu Blik (w tej sytuacji są określane mianem P2P – person to person). Spółka zarządzająca Blikiem chwali się, że spośród oferowanych przez nią usług przelewy P2P są najszybciej zyskującą na popularności wśród klientów funkcją systemu. W IV kw. ubiegłego roku "blikowicze" wykonali 15,5 mln przelewów na numer telefonu odbiorcy. To wzrost w ciągu roku o 167 proc.

Przeczytajcie także: Wzrost zainteresowania Blikiem wśród klientów Poczty Polskiej

Oferując przelewy P2P Blik korzysta z infrastruktury Express Elixir, czyli systemu szybkich przelewów zarządzanego przez KIR. Transakcje zlecane za pomocą Express Elixira realizowane są w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Standardowo system ten działa 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, niezależnie od świąt i dni wolnych od pracy.

Źródło: Dziennik Ubezpieczeniowy

Fot. Wikipedia, CCO 1.0

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies