Osoby korzystające z usług fintechu powinny wypłacić swoje środki najpóźniej do 30 grudnia tego roku
Sync. rezygnuje ze świadczenia usług dla użytkowników z Polski. Jak doniósł nam jeden z czytelników, fintech wysłał do swoich klientów mail z informacją, że jest zmuszony zamknąć wszystkie konta osób z Unii Europejskiej ze względu na Brexit.
Konta zostaną zamknięte 30 grudnia tego roku. Fintech rekomenduje, by do tego czasu przelać zgromadzone środki na inne konto, ponieważ odzyskanie pieniędzy w późniejszym czasie będzie wymagało wiele zachodu. Sync. ma nadzieję, że europejscy klienci znów zaczną korzystać z jego usług, kiedy tylko będzie to możliwe. Firma musiałaby jednak najpierw uzyskać licencję w jednym z krajów należących do Unii Europejskiej, czego – jak można się domyślać – na razie nie zdążyła zrobić.
Sync. nie zabawił w Polsce zbyt długo – jak mogliście przeczytać w serwisie cashelss.pl, firma otworzyła się na użytkowników znad Wisły niespełna pół roku temu. Fintech oferował im aplikację do agregowania rachunków płatniczych prowadzonych przez różne instytucje. Niestety w Polsce użyteczność tego rozwiązania nie była zbyt duża, gdyż agregacja dotyczyła wyłącznie Revoluta. W zamyśle apka miała upraszczać zarządzanie kontami, przesyłanie pieniędzy oraz wymianę walut. Dodatkowo fintech oferował kartę plastikową i wirtualną.