Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa aplikacja mobilna od Link4. Ułatwia agentom zdalną obsługę klientów

Jeszcze w październiku Link4 ma uzupełnić swoją ofertę o umożliwienie agentom wysyłki ofert mailem wraz z opcją wykonania płatności online

Link4 udostępniło agentom nową aplikację mobilną pomagającą w obsłudze klientów. Za pomocą Mobilnego Agenta LINK4 pośrednicy mogą np. zrobić zdjęcia do oględzin, przygotować ofertę polisy OC czy dołączyć wymagane dokumenty.

Przeczytajcie także: Nowy ubezpieczyciel i apka do zarządzania polisami jeszcze w tym roku

Testy rozwiązania były prowadzone jeszcze przed pandemią, ale obecna sytuacja przyspieszyła prace nad narzędziem. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy od wdrożenia po aplikację sięgnęło ponad 400 agentów, którzy najchętniej korzystali z niej do przesyłania dokumentacji – w ten sposób przekazali już ponad 3 tys. dokumentów – oraz do szybkiej i wygodnej kalkulacji oferty – w ciągu dwóch miesięcy w apce wyliczono już ponad 2 tys. propozycji ubezpieczeń dla klientów.

Przeczytajcie także: Aviva wdraża ePolisę

Mobilny Agent LINK4 to kolejne udgodnienie, które ubezpieczyciel przygotował, by pomóc pośrednikom zdalnie obsługiwać klientów. Od marca agenci mogą wystawiać tzw. polisy zdalne, przy których nie jest wymagany odręczny podpis klienta. Właściciele pojazdów mogą też samodzielnie robić zdjęcia wymagane do zawarcia umowy – wcześniej inspekcję wykonywał agent. Natomiast jeszcze w październiku ubezpieczyciel planuje udostępnić kolejne narzędzie – tzw. ofertę zdalną. Agenci będą mogli przesyłać klientom e-mailem ofertę do akceptacji, wraz z opcją wykonania płatności online za polisę.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies