Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatności bezgotówkowe a przyszłość bankomatów i gotówki w erze postkoronawirusowej. Już wkrótce szósty Cashless Live

Szósty odcinek Cashless Live poświęcony tematowi rozwoju biznesu bankomatowego w kontekście eksplozji płatności elektronicznych spowodowanych pandemią już na początku listopada

Wybuch pandemii koronawirusa postawił wiele wyzwań przed firmami zajmującymi się obsługą bankomatów. Najpierw ogromne zapotrzebowanie na gotówkę spowodowało braki banknotów w wielu urządzeniach. Później szybki wzrost zainteresowania płatnościami bezgotówkowymi, w obiegowej opinii bezpieczniejszymi niż gotówka, zaowocował spadkiem transakcji w bankomatach. Na wszystko nałożyła się dodatkowo rosnąca popularność handlu internetowego.

Przeczytajcie także: Tak było podczas Cashless Live na temat open bankingu

Przed instytucjami działającymi w biznesie bankomatowym, a więc sieciami niezależnymi oraz bankami, konieczność odpowiedzi na wiele pytań. Nie uciekną od tego także firmy zainteresowane popularyzacją płatności bezgotówkowych. Być może część z nich uda się znaleźć podczas najbliższego programu Cashless Live.

Jaki model utrzymania swoich sieci powinny przyjąć banki? W jaki sposób ze spadająca transakcyjnością mogą sobie radzić niezależne sieci bankomatów? W jaki sposób zapobiegać brakom gotówki w maszynach w czasie pików transakcyjnych? Czy organizacje płatnicze powinny przemyśleć kwestię wysokości stawek interchange fee od transakcji gotówkowych? Czy lekarstwem na niską dochodowość biznesu może być rozwój sieci wpłatomatów? Wreszcie czy można wyobrażać sobie rozwój płatności bezgotówkowych bez łatwego dostępu do gotówki?

Przeczytajcie także: Na rynku bankomatów spadki w II kw. 2020 r.

To tylko niektóre pytania, na które odpowiedzi szukać będą uczestnicy najbliższego, szóstego już odcinka Cashless Live. Program rozpocznie się 6 listopada o godz. 12. Będzie można go oglądać bezpośrednio na stronie cashless.pl a także w mediach społecznościowych: w serwisie YouTube oraz na Twitterze i Facebooku. Zapraszam.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies