Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Czy to dobrze, że rośnie liczba metod weryfikacji tożsamości w sieci? Odpowiedź w przyszły piątek podczas Cashless Live

W dyskusji wezmą udział eksperci z firm Blue Media, Identt, KIR oraz PWPW

Na polskim rynku dostępnych jest coraz więcej różnych metod potwierdzania tożsamości w internecie. Praktycznie nie ma tygodnia, by bank czy inna instytucja finansowa albo firma prowadząca działalność online nie donosiła o wdrożeniu umożliwiającym jej klientom zdalną identyfikację tożsamości. Rozwiązania takie jak wideoweryfikacja, mojeID, potwierdzanie danych nowym dowodem osobistym czy przy pomocy otwartej bankowości stają się powszechne.

Przeczytajcie także: BNP Paribas będzie podpisywać umowy elektronicznie

Staropolskie przysłowie głosi, że od przybytku głowa nie boli. Część ekspertów jest zdania, że na rynku dostępnych powinno być wiele metod zdalnej identyfikacji, by klienci mieli wybór a firmy mogły dostosować rozwiązanie do swoich potrzeb. Inni są zdania, że zbyt dużo narzędzi może zaszkodzić, bo mniej obeznani z technologią klienci mogą się w tym pogubić, a nieznajomość wielu standardów oferowanych przez dostawców usług mogą wykorzystać cyberprzestępcy.

Czy to zatem dobrze, że rośnie liczba metod potwierdzania cyfrowej tożsamości? Która z nich może stać się rynkowym standardem, a która będzie tylko ciekawostką? Czy upowszechnienie się zdalnej identyfikacji niesie jakieś zagrożenia dla klientów? Na te i wiele innych pytań związanych z tym zagadnieniem odpowiedzi padną podczas zbliżającego się czwartego odcinka programu Cashless Live.

Przeczytajcie także: Nowa funkcja w aplikacji eDO App

Cashless Live rozpocznie się już w przyszły piątek 25 września o godz. 12. W dyskusji moderowanej przez redaktora serwisu cashless.pl wezmą udział: Elżbieta Włodarczyk, dyrektor linii biznesowej podpis elektroniczny w KIR, Tomasz Goźliński, doradca ds. rozwoju strategii w biurze rozwiązań cyfrowych PWPW, Krzysztof Pycia, dyrektor sprzedaży sektora finansowego w Blue Media oraz Jan Szajda, prezes firmy Identt.

Cashless Live będzie można oglądać za pośrednictwem takich serwisów jak YouTube, Facebook, Twitter oraz bezpośrednio na stronie cashless.pl. Dostęp będzie otwarty a po zakończeniu transmisji zapis spotkania będzie dostępny na kanale cashless.pl na YouTube. A już 9 października zapraszamy na piąty odcinek Cashless Live poświęcony otwartej bankowości.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies