Na razie webowa wersja Revoluta zawiera tylko podstawowe funkcje obsługi kont
Jak donoszą czytelnicy cashless.pl, Revolut uruchomił webową wersję swojej aplikacji dla klientów indywidualnych. I rzeczywiście, na konto można się już logować przez przeglądarkę internetową na komputerze wpisując adres app.revolut.com oraz podając kod przesłany na adres e-mail, a następnie PIN ustalony wcześniej w aplikacji. Na razie w webowej wersji Revoluta można tylko sprawdzić stan konta, przejrzeć historię transakcji i zarządzać kartami.
Dodatkowy sposób dostępu do konta w Revolucie może się przydać, gdy stracicie swój telefon. Wtedy zamiast prosić kogoś o pożyczenie smartfona, możecie zalogować się na konto używając komputera lub laptopa. Idealnie by było, gdyby Revolut dodał do webowej wersji swojego serwisu czat z konsultantem, by można było zgłosić np. kradzież kart. Brytyjski fintech nie komunikował jeszcze oficjalnie nowej funkcji, więc mam nadzieję, że usługa jest właśnie dopracowywana.
Rozwiązanie przygotowane przez Revoluta przypomina serwisy webowe innych banków mobilnych takich jak N26 czy Bunq. Te instytucje także udostępniają na dużym ekranie tylko podstawowe funkcje. Ale na przykład w przypadku Bunqa do logowania potrzebny jest jednak smartfon z aplikacją, którym, by potwierdzić swoją tożsamość, skanuje się wyświetlany na stronie logowania kod QR.