Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowy sposób na zdalne zakupy w Żabce. Firma testuje współpracę z operatorem Uber Eats

Na razie w Żabce kupować mogą użytkownicy Uber Eats z Warszawy i Poznania

Właściciel sieci sklepów Żabka rozpoczął współpracę z operatorem aplikacji Uber Eats. W pilotażu biorą udział wybrane placówki Żabki w Poznaniu oraz w Warszawie. W apce Uber Eats można zamawiać produkty z listy liczącej około 600 pozycji. Wśród nich są m.in. napoje i posiłki z oferty Żabka Cafe.

Przeczytajcie także: Uber Eats dostarczy zakupy ze stacji BP

Jak zamówić produkty z Żabki do domu? Po uruchomieniu aplikacji lub strony Uber Eats należy kliknąć ikonę sklepu Żabka, podobnie jak w przypadku wyboru restauracji. Platforma podpowie najbliższy sklep oferujący taką usługę. Po skompletowaniu koszyka płatność odbywa się za pośrednictwem aplikacji Uber Eats, tak jak ma to miejsce przy zamówieniach z restauracji. Średni czas dostawy wynosi 30 minut od momentu potwierdzenia dyspozycji przez sklep. Jeśli któryś z produktów jest niedostępny, aplikacja poinformuje użytkownika i poprosi o wymianę produktu, usunięcie go z koszyka lub umożliwi anulowanie zamówienia.

Przeczytajcie także: Żappka Pay już dla wszystkich klientów

Współpraca z Uber Eats to kolejne przedsięwzięcie Żabki związane z zakupami na odległość. Firma umożliwia już m.in. wykonywanie zakupów w modelu "zamów i odbierz". W tej sytuacji koszyk produktów tworzy się w aplikacji żappka a następnie odbiera się gotowe zakupy w wybranym sklepie. Obecnie usługa jest dostępna w 150 sklepach sieci na terenie sześciu miast. W kwietniu informowano również o rozpoczęciu testów dostaw zakupów z Żabki przez kurierów Glovo.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies