Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Inteligo wyłącza powiadomienia na GaduGadu. Będą działać tylko do końca lipca

Decyzja ma związek z wycofaniem z użytku systemu obsługującego powiadomienia

Inteligo, internetowy bank należący do PKO BP, ogłosił, że 1 sierpnia bieżącego roku wyłączy możliwość otrzymywania powiadomień o zdarzeniach na rachunku wysyłanych za pomocą komunikatorów internetowych, takich jak GaduGadu i Jabber. Jak tłumaczy biuro prasowe PKO BP, decyzja ma związek z wycofaniem z użytku systemu operacyjnego, który obsługiwał powiadomienia.

Przeczytajcie także: Karty do streamingu w aplikacji IKO

GaduGadu był swego czasu jednym z najpopularniejszych sposobów komunikacji między internautami w Polsce i miał miliony użytkowników. Inteligo udostępniło usługę otrzymywania powiadomień o operacjach na rachunku za pomocą tego rozwiązania w 2009 r. Było pierwszym i jednym z nielicznych, jeżeli nie jedynym bankiem, oferującym takie rozwiązanie.

Przeczytajcie także: Już trzy aplikacje polskich banków w AppGallery

Po wyłączeniu powiadomień przez komunikatory posiadacze rachunków Inteligo nadal będą mogli korzystać z innych form otrzymywania powiadomień o zdarzeniach na rachunku. Są to więc przede wszystkim komunikaty push wyświetlane przez aplikację mobilną a także powiadomienia wysyłane w wiadomościach SMS oraz za pomocą poczty elektronicznej.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies