Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ciekawa zmiana w Curve. Wszyscy klienci mogą korzystać z usługi Go Back aż przez 90 dni

Spółka kończy też współpracę z firmą Wirecard. Od 28 czerwca Curve będzie samodzielnie procesować płatności

Brytyjski fintech Curve wydłuża z 14 do 90 dni możliwość bezpłatnego korzystania z usługi Go Back dla wszystkich klientów, także użytkowników bezpłatnych kont. Go Back to funkcja polegająca na tym, że jeśli zapłaciliście za zakupy kartą Curve z rachunku jednego z plastików dodanych do aplikacji, możecie przesunąć tę płatność na inną kartę dodaną do portfela Curve. Dotyczy to transakcji do kwoty 5 tys. funtów.

Przeczytajcie także: Tak wygląda karta Curve pozbawiona numerów

Kolejna zmiana, zaanonsowana właśnie przez Curve, to zakończenie współpracy z firmą Wirecard. Jak twierdzi fintech, w związku z rozwojem biznesu zamierza sam procesować płatności w ramach własnej licencji instytucji pieniądza elektronicznego. Zmiana zostanie wprowadzona w życie prawdopodobnie 28 czerwca bieżącego roku.

Przeczytajcie także: Gdzie Revolut przechowuje Wasze pieniądze?

Curve dodaje, że zmiana sposobu procesowania płatności ma charakter czysto techniczny i nie wpływa w żaden sposób na to, jak klienci korzystają z jego usług. Niemniej jednak spółka ma obowiązek poinformować wszystkich użytkowników o zmianach w regulaminie.

Curve oferuje kartę i aplikację mobilną na urządzenia z systemami Android i iOS. Z aplikacją można powiązać karty wydane przez inne instytucje, np. banki, a następnie płacić w ciężar ich rachunków kartą wydaną przez Curve. Dzięki temu nie trzeba nosić ze sobą wielu plastików.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies