BNP Paribas jest jednym z pierwszych banków na polskim rynku, który będzie informować o swojej działalności za pomocą podcastów na platformie Spotify
Z komunikatu BNP Paribas wynika, że bank rozpoczyna publikację serii podcastów na platformie Spotify. Będzie to kontynuacja organizowanych od dłuższego czasu spotkań z ciekawymi ludźmi w ramach projektu BNP Paribas Talks. Ze względu na ograniczenia związane z pandemią, spotkania postanowiono przenieść do świata online właśnie w postaci podcastów.
– Główną ideą BNP Paribas Talks jest umożliwienie ludziom kontaktu z wielkimi artystami, inspirującymi ludźmi i rozmowa na ważne tematy w niezobowiązującej konwencji. Dlatego spotkania odbywały się w oddziałach banku w całej Polsce. Nie chcieliśmy, aby pandemia pokrzyżowała te plany. Naturalnym było więc przeniesienie rozmów do kanału zdalnego. Wybraliśmy podcasty, ponieważ w BNP Paribas Talks najważniejsze jest słowo – tłumaczy Izabela Tworzydło, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas.
Publikacja treści audio na Spotify to kolejny sposób na dotarcie do klientów, wykorzystany przez banki. BNP Paribas jest zdaje się jednym z pierwszych w Polsce, który zadebiutuje na tej platformie. Inne instytucje używają też innych niestandardowych dla branży finansowej kanałów komunikacji, jak YouTube, Facebook, Twitter, Instagram czy Linkedin, Czy w dobie pandemii więcej banków pojawi się także na Spotify?
Fot. na licencji CC0 1.0