Wszyscy klienci Pekao będą mogli korzystać z aplikacji PeoPay 3.0 najpóźniej po weekendzie majowym
Wczoraj w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o kilku zmianach szykowanych w najbliższym czasie przez Pekao. Mowa przede wszystkim o aplikacji mobilnej PeoPay w wersji 3.0 oraz zmianach w internetowym serwisie transakcyjnym. Dziś mam nieco więcej informacji na ten temat, w tym m.in. dość szczegółowy harmonogram wdrożeń.
Jak informuje biuro prasowe Pekao, w przyszłym tygodniu bank rozpocznie udostępnianie najnowszej wersji aplikacji PeoPay 3.0. W pierwszej kolejności skorzysta z niej grupa 5 proc. posiadaczy rachunków osobistych. Później aktualizacja stopniowo będzie trafiać do kolejnych klientów. – Planujemy, że do końca miesiąca, a maksymalnie po weekendzie majowym, wszyscy klienci będą mieli dostęp do nowego PeoPay – czytam w wiadomości z biura prasowego Pekao.
Klienci Pekao dość długo czekali na nową aplikację, ale wygląda na to, że wreszcie się doczekają. W pierwszej fazie rozwoju PeoPay 3.0 Pekao chce położyć nacisk na nowoczesny i intuicyjny wygląd, wygodny dostęp do oferty banku oraz produktów w jednym miejscu, szybki dostęp do Blik i analizy finansowej. Aplikacja pozwoli też m.in. na zdalne odzyskiwanie hasła, a mikroprzedsiębiorcom, którzy posiadają w Pekao również konto osobiste, łatwe przechodzenie między kontami w jednej aplikacji.
Natomiast już 17 kwietnia wieczorem Pekao udostępni nową stronę logowania do internetowego serwisu transakcyjnego Pekao24. Po zalogowaniu za jej pomocą klient trafi od razu do nowego systemu, wdrożonego przez bank kilka miesięcy temu. – Jednak klienci przywiązani do dotychczasowego Pekao24 będą mogli nadal z niego korzystać. Na nowej stronie logowania przewidziane jest również przejście do starego serwisu. Obie możliwości będą dostępne przez najbliższych kilka miesięcy – pisze biuro prasowe Pekao.