Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pekao doda do aplikacji mobilnej Osobistego Asystenta. Będzie rozpoznawać głos użytkowników

Pekao wprowadzi nowe rozwiązanie do aplikacji PeoPay 4.0, spodziewanej w przyszłym roku

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w mijającym tygodniu, prezes Pekao Marek Lusztyn wspomniał o planach wprowadzenia do aplikacji mobilnej tzw. Osobistego Asystenta. O szczegóły tego rozwiązania poprosiłem biuro prasowe banku. Z odpowiedzi wynika, że rozwiązanie będzie wykorzystywać sztuczną inteligencję i będzie nowym sposobem kontaktu klienta z bankiem.

Przeczytajcie także: Pekao zapowiada wdrożenie aplikacji PeoPay 4.0

Biuro prasowe Pekao pisze, że bank testuje w prowadzonym przez siebie Laboratorium Innowacji różne możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji i technologii rozpoznawania mowy. – Jesteśmy przekonani, że w przyszłości istotnym elementem wsparcia klienta w codziennych prostych czynnościach będą robo-doradcy, narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję. Dlatego planujemy wprowadzać tego typu rozwiązania, jako uzupełnienie tradycyjnych form kontaktu z bankiem – czytam w odpowiedzi Pekao.

Przeczytajcie także: Tak ma wyglądać nowa wersja aplikacji PeoPay

Tymczasem już na przełomie marca i kwietnia na rynku ma się znaleźć aplikacja PeoPay w wersji 3.0. W porównaniu z obecnie dostępną wersją apki Pekao bank nadał jej zupełnie nowy wygląd i dodał wiele ciekawych funkcji. Możecie o tym przeczytać więcej w tekście Pekao już testuje aplikację PeoPay 3.0. Oto pierwsze, nieoficjalne zdjęcia.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies