Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO zapowiada ciekawostkę w nowej strategii: platformę do zakupu samochodów

PKO ujawnił swoje plany w trakcie dzisiejszej konferencji prasowej związanej z publikacją strategii na lata do 2022 r.

PKO przedstawił dziś swoją strategię na najbliższe trzy lata. Jednym z ciekawszych jej elementów jest zapowiedź budowy cyfrowej platformy do zakupu samochodów. Na razie przedstawiciele PKO nie ujawnili zbyt wielu szczegółów tego rozwiązania. Wiadomo, że jego elementem ma być m.in. oferta aut poleasingowych dostarczanych przez spółki z grupy banku. PKO zapewni też instrumenty służące finansowaniu zakupu aut.

Przeczytajcie także: Podpis elektroniczny w 50 oddziałąch PKO

Jak powiedział Szymon Wałach, dyrektor zarządzający odpowiedzialny w PKO m.in. za strategię, prace nad platformą już trwają. – Chcielibyśmy, aby nasza platforma była otwarta, a więc aby znalazły się na niej nie tylko samochody PKO Leasing, ale aby dołączyli do niej także inni sprzedawcy. Liczymy też, że korzystać z niej będą nie tylko klienci PKO – zadeklarował Szymon Wałach. Prezes banku Zbigniew Jagiełło powiedział natomiast, że platforma powinna ruszyć w I poł. przyszłego roku.

Przeczytajcie także: PKO wprowadził Inwestomat

Szef PKO zadeklarował ponadto, że przedstawiona właśnie strategia na lata do 2022 r. zakłada budowę wielu platform podobnych do tej samochodowej. Kolejną może być np. marketplace dzięki któremu będzie można wybrać, sfinansować i kupić nieruchomość. Na razie jednak bank chce nabrać doświadczenia przy tego rodzaju przedsięwzięciach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies