Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa usługa Blika trafiła do aplikacji Getinu. Mowa o przelewach na numer telefonu odbiorcy

Z przelewów P2P Blikiem klienci Getinu mogą korzystać od dzisiaj

Jeden z czytelników cashless.pl doniósł o zmianie regulaminu usług elektronicznych w Getinie, która wchodzi w życie dzisiaj. Informację na ten temat można znaleźć w serwisie internetowym po zalogowaniu na rachunek. Zmiany wynikają z wprowadzenia do oferty nowej usługi, czyli przelewów P2P Blikiem (przelewy na numer telefonu odbiorcy).

Przeczytajcie także: Blikiem będzie można płacić za ubezpieczenia

Przelewy P2P to usługa zyskująca na popularności wśród klientów banków. Umożliwia przekazywanie pieniędzy innym osobom, także korzystającym z systemu Blik, bez konieczności podawania numeru ich konta osobistego. Zamiast tego wystarczy znać ich numeru telefonu komórkowego. Blik do realizacji przelewów P2P wykorzystuje infrastrukturę systemu Express Elixir KIR-u, co oznacza, że transakcje są realizowane i rozliczane w czasie rzeczywistym.

Przeczytajcie także: Getin wprowadza konto dla nastolatków

Natomiast w dokumentach Getinu znalazła się dzisiaj jeszcze inna zmiana a dotyczy usługi "Zachowaj resztę". To funkcja, która w ofercie Getinu jest już od jakiegoś czasu. Teraz bank doprecyzował jedynie dotyczące niej zapisy w swoich dokumentach. Usługa pozwala na automatyczne oszczędzanie drobnych kwot powstałych z zaokrąglenia transakcji bezgotówkowych. Podobne rozwiązania znajdują się w ofertach kilku innych instytucji, np. mBanku, Credit Agricole czy PKO.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies