Bank szacuje, że system powinien zostać naprawiony do godziny 11.00
Od rana do redakcji cashless.pl napływają skargi od klientów ING. – Dzień dobry, informuję, że ING ma dzisiaj dużą awarię, nie działają karty, płatności, bankowość mobilna i elektroniczna. Infolinia się rozłącza i każe dzwonić kiedy indziej... Klienci zdezorientowani i pozostawieni sami sobie – napisał Pan Marek z Warszawy.
Rzeczywiście, krótko po godzinie 9.00 Bank ING potwierdził, że ma poważny problem z systemem bankowości elektronicznej. "Uwaga! Mamy awarię systemu bankowości internetowej i mobilnej. Występują problemy z płatnościami kartami płatniczymi oraz wypłatami z bankomatów. Robimy wszystko, aby usunąć awarię. Szacujemy, że problemy mogą potrwać do godziny 11.00" – poinformowała instytucja.
W komunikacie bank dodaje, że nie działać mogą także płatności dokonywane Blikiem. ING twierdzi też, że zna już przyczynę awarii. Prosi, by jeśli to możliwe, wstrzymać się z wykonywaniem płatności do momentu naprawienia systemów.
O usunięciu awarii w banku serwis cashless.pl postara się Was poinformować aktualizując ten tekst.
Aktualizacja
Przed godz. 11.00 bank ING poinformował, że awaria została usunięta.