Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Idea ma kłopoty, ale aplikację rozwija. Właśnie wprowadziła logowanie przez FaceID

W aplikacji Idea Banku pojawiła także możliwość logowania przez TouchID

Jeden z czytelników Cashless doniósł, że w aplikacji mobilnej Idea Banku na urządzenia z systemem iOS pojawiła się interesująca nowość, a mianowicie możliwość logowania biometrycznego za pomocą funkcji FaceID i TouchID. I rzeczywiście, w App Store znajdziecie aktualizację, która zawiera taką usługę. Przy okazji bank wdrożył jeszcze parę innych, drobnych ulepszeń, m.in. rozszerzył możliwość zakładania nowych lokat oszczędnościowych.

Przeczytajcie także: Zobaczcie jak karty rosną w internecie

FaceID to funkcja iPhone'ów, w której do logowania wykorzystano biometrię twarzy. Początkowo banki z Polski dość nieufnie podeszły do tej nowości wprowadzonej przez Apple kilka lat temu. Obecnie jednak większość banków komercyjnych na rynku pozwala używać FaceID do logowania na rachunek przez aplikację mobilną.

Przeczytajcie także: Idea Bank zwolni połowę załogi

Natomiast Idea Bank przeżywa niemałe kłopoty. Przypomnę, że w banku trwa restrukturyzacja, w wyniku której pracę stracić ma nawet połowa pracowników instytucji. Już wcześniej bank ograniczał swoją działalność. Ofiarą tego procesu stały się np. mobilne wpłatomaty. Urządzenia zostały wycofane z oferty banku wiosną bieżącego roku. Ciekawe, czy nowości w aplikacji mobilnej pojawiły się tylko dzięki sile rozpędu, czy jednak nadal będzie modernizowana mimo problemów finansowych?

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies