Przedstawiciele banku zaprezentowali nowy system podczas zakończonego w ubiegłym tygodniu wydarzenia Impact’19
Jednym z punktów programu tegorocznego wydarzenia Impact’19 był premierowy pokaz nowego, internetowego serwisu transakcyjnego banku BNP Paribas. Przeprowadził go m.in. szef bankowości cyfrowej w tej instytucji Marcin Bodnar. Poniżej główny ekran systemu, który pomaga wyobrazić sobie, jak wygląda nowa bankowość elektroniczna BNP Paribas.
Jak widzicie, nowy system charakteryzują kafle z produktami, z których korzysta klient banku. W przykładzie na ilustracji są to: rachunek Konto Optymalne oraz złota karta Mastercard. Obok prezentowana jest propozycja dostępnej od ręki pożyczki gotówkowej z wyliczonym limitem. Poniżej znajduje się sekcja z szybkimi przelewami, którą użytkownik może w miarę swobodnie konfigurować. Jeszcze niżej znajduje się lista ostatnich transakcji. Na samej górze zaś podstawowe menu, ułatwiające nawigację.
W prawej kolumnie pulpitu umieszczono informacje o oszczędnościach oraz sekcję kontakt. Z tej ostatniej twórcy nowego systemu transakcyjnego BNP Paribas są szczególnie dumni. Jak mówili mi Marcin Bodnar i Krzysztof Suchan z BNP Paribas, będą tu umieszczane kontekstowe porady i podpowiedzi. Sekcja ta ma też ułatwiać bezpośredni kontakt z doradcami BNP Paribas, m.in. za pośrednictwem chatu.
Zdaniem przedstawicieli BNP Paribas nowy system transakcyjny zbudowano tak, by wygodnie było z niego korzystać niezależnie od formy dostępu. Ma to znaczyć tyle, że jest on przystosowany na przykład do sytuacji, w której klient rozpoczyna składanie wniosku o pożyczkę na smartfonie, a kończy tę procedurę w serwisie internetowym albo oddziale.
Z deklaracji przedstawicieli BNP Paribas wynika, że nowy system transakcyjny zostanie udostępniony klientom najpóźniej we wrześniu bieżącego roku. Wkrótce później do klientów ma trafić nowa aplikacja mobilna.