Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Kim jest bankowy klient przyszłości? Możecie już dziś dowiedzieć się tego z nowego raportu First Daty

Raport powstał przy udziale gości ostatniej edycji warsztatów pt. Laboratorium Przyszłości

First Data Polska opublikowała dziś raport z ostatniej edycji warsztatów Laboratorium Przyszłości, jakie odbyły w Warszawie jesienią ubiegłego roku. Raport pt. "Kim jest klient przyszłości? 2030: marzenia klientów, klienci marzeń" możecie pobrać tutaj. Powstał on przy udziale uczestników Laboratorium Przyszłości oraz ekspertów First Data i firmy 4CF Strategic Foresight.

Przeczytajcie także: Pocztowy chce wdrożyć Apple Pay i G Pay

Uczestnicy warsztatów prognozowali, jak zmiany społeczne, demograficzne i technologiczne wpłyną na postawy konsumentów w roku 2030. Publikacja stara się odpowiedzieć na pytania: Kim jest klient przyszłości? Czego będzie oczekiwał od świata finansów? Jak przygotować się na jego przyjście? – Nasza publikacja pozwala wszystkim uczestnikom rynku finansowego już dziś skonfrontować swoje wyobrażenia o przyszłości bankowości z potencjalnymi oczekiwaniami odbiorców usług finansowych – mówi Krzysztof Polończyk, prezes FDP.

W raporcie znajdziecie scenariusze przyszłości dla trzech grup klientów podzielonych ze względu na wiek i sytuację życiową. Pierwsza z nich to osoby wchodzące na rynek finansowy, druga – ludzie rozpoczynający proces akumulacji finansowej a trzecia to emeryci. Uczestnicy Laboratorium Przyszłości stworzyli dwa scenariusze przyszłości. Pierwszy z punktu widzenia klienta, drugi z punktu widzenia banku. Scenariusze dotyczyły: wydatków osobistych, postawy życiowej, ulubionych kanałów obsługi i sposobów płatności, także tych, które jeszcze nie zaistnieją w 2030 roku.

Przeczytajcie także: First Data ma nowego właściciela

W raporcie znalazły się także komentarze przedstawicieli firm i instytucji, które opracowują i wdrażają innowacyjne rozwiązania i usług dla klientów: Aliora, Banku Pocztowego, Vivusa, ING Banku Śląskiego i Żabka Polska. W publikacji opisano również przykładowy dzień z życia klientów przyszłości – Tadeusza, Klary i Tomasza, którzy reprezentują każdą z trzech grup wiekowych.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies