Bank przeprasza i informuje, że pracuje nad rozwiązaniem problemu
Jak donoszą czytelnicy Cashless, nie działa bankowość internetowa Banku Śląskiego. Sprawdziłem i rzeczywiście nie mogę zalogować się na swój rachunek ani przez komputer ani przez smartfon. ING potwierdza występowanie problemów w komunikacie o awarii jaki został opublikowany na jego stronie internetowej.
W swoim komunikacie bank pisze, że klienci nie mogą korzystać z internetowego serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. – Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów – czytam w opublikowanej informacji.
Nie działa także infolinia banku. ING przeprasza klientów za utrudnienia i zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. O osunięciu awarii ma poinformować w oddzielnym komunikacie. Gdy tylko to się stanie aktualizuję tekst. Przed godz. 18 mogłem już dostać się na konto aby sprawdzić stan rachunku, ale większość zazwyczaj dostępnych funkcji systemu była jeszcze nieaktywna.
AKTUALIZACJA
Obecnie (piątek po godz. 6) wszystkie usługi Śląskiego mają już działać normalnie. Odpowiedni komunikat znalazł się na stronie internetowej ING. W ramach rekompensaty za utrudnienia bank zwróci klientom opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu 29 listopada oraz deklaruje priorytetowe potraktowanie reklamacji związanych z wczorajszą awarią.