Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik w paczkomatach InPostu. Możecie już nim zapłacić przy odbiorze przesyłki

Operator poinformował, że Blik jest dostępny w większości paczkomatów i pojawi się w każdym nowo powstającym

Monika Król, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik, podkreśliła, że dołączenie tej metody płatności za dostawę do paczkomatu do już stosowanych wpisuje się w strategię ułatwiania konsumentom używania mobilnych płatności bezgotówkowych podczas zakupów internetowych. – Tylko w tym roku klienci zapłacili za zakupy w internecie Blikiem już ponad 40 mln razy – powiedziała.
Przeczytajcie także: InPost znów stawia paczkomaty
Jak korzystać z Blika w paczkomacie? W trakcie zakupów w sklepie internetowym należy wybrać opcję "płatność za pobraniem w paczkomacie". Następnie, kiedy otrzymacie informację, że przesyłka czeka i znajdziecie się w wybranym miejscu, postępujecie tak, jak zawsze – od podania w panelu paczkomatu swojego numeru telefonu, a następnie kodu otrzymanego SMS-em lub w e-mailu. Później przechodzicie do panelu płatności. Wpisujecie na nim kod Blik wygenerowany w aplikacji bankowej na smartfonie i potwierdzacie go PIN-em w aplikacji. Po autoryzowaniu płatności skrytka otwiera się i można wyjąć z niej przesyłkę.
Przeczytajcie także: Blik i płatności smartfonem. Z nich polscy studenci korzystają najczęściej
Według raportu "E-commerce w Polsce w 2017 roku" paczkomaty InPost są drugą, po przesyłkach kurierskich, najbardziej popularną formą dostaw zakupów internetowych. Ich sieć rośnie, obecnie w Polsce jest ponad 4 tys. tych urządzeń.
Spółka Polski Standard Płatności ma wśród udziałowców sześć banków: Alior, Millennium, ING, mBank, PKO BP i Santander. Ich klienci mogą korzystać z Blika. Placić nim mogą takze klienci: Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usług Bankowych.
KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies