Doniesienia czytelników o kłopotach z aplikacją mobilną potwierdza biuro prasowe instytucji
Na adres alert@cashless.pl czytelnicy donoszą o problemach z aplikacją mBanku. Część z klientów instytucji nie może wygenerować kodu Blik, co uniemożliwia płatność w sklepach internetowych czy wyjęcie gotówki z bankomatu. Inni mają problem z zalogowaniem do aplikacji.
Informacje tę potwierdza mBank. Biuro prasowe instytucji podaje, że występuje problem z niektórymi funkcjami aplikacji, ale awaria nie ma charakteru globalnego, co oznacza, że te problemy nie dotyczą wszystkich klientów. Awaria ma zostać usunięta w ciągu kilkunastu minut. Gdy to się stanie, zaktualizuję ten tekst.
Jednocześnie bank podkreśla, że normalnie działa system kartowy. Zatem jeśli ktoś nie może skorzystać z Blika, do wykonania transakcji gotówkowej albo bezgotówkowej w zastępstwie może użyć dowolnej karty wydanej przez mBank.
AKTUALIZACJA
Ok. godziny 12.30 awaria została usunięta