Użytkownicy nie mają dostępu do kont przez aplikację i za pomocą strony internetowej
Nie działa aplikacja DiPocket. - Aplikacja Dipocket padła. Na stronie internetowej jest informacja o awarii. Po wejściu do apki pojawia się komunikat, choć niedokładny – czytam w wiadomości przesłanej przez jednego z czytelników Cashless na adres alert@cashless.pl. Sprawdziłem i rzeczywiście na stronie internetowej DiPocket zamieszczono pasek z komunikatem następującej treści:
"Drodzy Użytkownicy, obecnie doświadczamy problemów telekomunikacyjnych, które dotykają naszej aplikacji mobilnej oraz funkcjonalności usług online. Karty działają w sposób niezakłócony. Pracujemy intensywnie nad przywróceniem pełnej funkcjonalności i jednocześnie bardzo przepraszamy za wszelkie utrudnienia".
Zapytałem biuro prasowe DiPocket o przyczyny i przewidywany termin usunięcia awarii. Gdy otrzymam odpowiedź, napiszę nowy lub zaktualizuję ten tekst.
DiPocket to brytyjski startup, który do Polski wszedł z pomysłem na konto wyposażone w kartę płatniczą, zarządzane wyłącznie z poziomu aplikacji mobilnej i umożliwiające tradycyjne przelewy oraz międzynarodowe transfery pieniędzy. Nasz rynek był drugim, po brytyjskim, na którym pojawiła się oferta DiPocket. Markę możecie także kojarzyć z używanych na Openerze płatniczych opasek zbliżeniowych oraz z projektu "Polisy i płatności" realizowanego wspólnie z firmą Bacca.
Aktualizacja, 06.09.2018, 13.40
Przed chwilą przedstawiciel DiPocket poinformował redakcję Cashless, że awaria została usunięta i wszystkie funkcje aplikacji oraz serwisu online działają poprawnie.