Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Sejf teraz także w aplikacji mobilnej. Nowa usługa dla klientów Getinu

Wcześniej możliwość korzystania z sejfu pojawiła się w internetowym serwisie transakcyjnym

Od wczoraj do pobrania jest najnowsza aktualizacja aplikacji mobilnej Getinu, w której znajdziecie ciekawą usługę, czyli sejf. Szerzej pisałem o niej kilka tygodniu temu, gdy Getin wprowadził ją do serwisu internetowego. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj. Teraz wspomnę tylko, że to rozwiązanie pozwalające zablokować dowolną kwotę na koncie osobistym bez konieczności przelewania jej na rachunek oszczędnościowy. Operacja jest całkowicie bezpłatna podobnie jak i odblokowanie pieniędzy z sejfu.

Przeczytajcie także: Getin wprowadził nową usługę - sejf

Teraz z nowego rozwiązania klienci Getinu mogą korzystać także za pośrednictwem smartfonów. Aby przesłać pieniądze do sejfu, należy na stronie głównej aplikacji po zalogowaniu do niej kliknąć w ikonę rachunku. Wówczas otworzy się strona ze szczegółami konta wraz z polem służącym do określenia kwoty, jaką chcielibyście zablokować w sejfie. Kwotę można wprowadzić za pomocą klawiatury lub przy pomocy suwaka.

Przeczytajcie także: N26 uruchamia usługę spaces

Kiedy sejf może się przydać? Jak Getin pisze w informacji przygotowanej dla klientów, na przykład wtedy, gdy zbliża się koniec miesiąca, macie do opłacenia jeszcze spory rachunek i boicie się, że wydacie za dużo. Dzięki sejfowi możecie zablokować odpowiednią kwotę i korzystać z pozostałych pieniędzy bez obaw, że zabraknie Wam ich na rachunek. W momencie, gdy trzeba będzie wydać zablokowane środki, łatwo i bez żadnej prowizji możecie je odblokować.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies