Spółka chwali się, że zaoferuje to rozwiązanie jako pierwsza na polskim rynku, ale na razie nie ujawnia kiedy i gdzie będzie można z niego skorzystać
PayLane, spółka należąca do Polskich ePłatności i obsługująca płatności internetowe poinformowała dzisiaj, że wprowadza na polski rynek e-commerce Apple Pay. - PayLane bardzo cieszy się, że jako pierwszy w Polsce dostawca płatności online wprowadza Apple Pay – metodę płatności możliwą do wdrożenia w aplikacjach mobilnych oraz w serwisach internetowych. Niektórzy z partnerów PayLane już dziś integrują Apple Pay na swoich stronach internetowych czy w aplikacjach – czytam w komunikacie rozesłanym do mediów.
Zapytałem biuro prasowe PayLane, kiedy i w jakich sklepach lub na jakich platformach e-commerce będzie można zapłacić przy pomocy Apple Pay. Firma nie chciała tego ujawnić. Powiedziano mi tylko, że trwają prace wdrożeniowe u kilku najważniejszych klientów. U których? PayLane na swojej stronie internetowej chwali się współpracą z takimi podmiotami jak: Zookarina, Brand24, Legimi, Sun&Snow, GetResponse, UXpin, Oktawave, Nexto, czy Gemius.
Wcześniej wdrożenie Apple Pay w e-commerce jeszcze w tym roku zapowiedzieli między innymi Przelewy24, Allegro i PayU – mogliście o tym przeczytać w serwisie Cashless np. w tym tekście. Spółka należąca do Polskich ePłatności wbrew deklaracjom nie jest więc pierwsza i zapewnie nie jest ostatnia, gdy chodzi o ogłoszenie rozpoczęcia prac nad udostępnieniem tej metody płatności w e-commerce.