W Tesco Bilska pełni funkcję dyrektora ds. klientów w Europie Centralnej. Będzie odpowiedzialna m.in. za Tesco Finanse
Sylwia Bilska nie będzie już wiceprzewodniczącą rad nadzorczych spółek Dotpay i eCard. Obecnie pełni funkcję dyrektora ds. klientów w regionie Europy Centralnej w brytyjskiej sieci handlowej Tesco. Jak mówi, z branżą finansową zupełnie się jednak nie żegna, gdyż w nowym miejscu pracy będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój marki Tesco Finanse.
Przypomnę, że Tesco Finanse to pakiet usług finansowych oferowanych przez sieć handlową wspólnie z partnerami zewnętrznymi. Do niedawna Tesco współpracowało przy tym projekcie z Aliorem, który wydawał klientom sieci karty kredytowe i przymierzał się do zaoferowania rachunku osobistego. Z planów tych jednak nic nie wyszło, a jesienią ubiegłego roku Alior zakończył współpracę z Tesco odziedziczoną po przejętym parę lat temu trójmiejskim banku Meritum. Być może Sylwia Bilska znajdzie nowy pomysł na Tesco Finanse?
Sylwia Bilska zanim trafiła do organów nadzorczych spółek Dotpay i eCard pracowała w PayU. Początkowo była tam dyrektorem do spraw marketingu a później country managerem i członkiem zarządu. Była odpowiedzialna m.in. za rebranding PayU. Wcześniej pracowała w strukturach krajowych i międzynarodowych takich firm jak Philip Morris, Avon i Oriflame.