Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Tokenizacja kart wkracza do Azji. Flipkart skorzysta z platformy MDES Mastercarda

O planowanej współpracy organizacja płatnicza poinformowała w czasie Mobile World Congress w Barcelonie

Mastercard poinformował, że Flipkart będzie pierwszym detalistą w regionie Azji i Pacyfiku, który skorzysta z przeznaczonej dla sprzedawców detalicznych usługi Mastercard Digital Enablement Services (MDES) for Merchants. Grupa Flipkart ma największy udział w rynku handlu elektronicznego w Indiach, a w jej skład wchodzą firmy Flipkart, Myntra, Jabong oraz PhonePe.

Przeczytajcie także: ING udostępnił klientom Google Pay

Usługa MDES umożliwia bankom wydającym karty zastąpienie numerów kart kredytowych, debetowych lub przedpłaconych tokenami cyfrowymi. Zastosowanie tokenów znacznie poprawia bezpieczeństwo obsługi klientów, zwłaszcza przy płatnościach mobilnych i w e-commerce.

Przeczytajcie także: Apple Pay wreszcie w Polsce

Dzięki tokenizacji wrażliwe dane karty w trakcie transakcji zastępowane są ciągiem cyfr tzw. tokenem, który raz przypisany do urządzenia czy akceptanta nie może zostać wykorzystany w żaden inny sposób. Taki ciąg cyfr nawet przechwycony przez oszusta do niczego mu się nie przyda. Usługę tokenizacji pod nazwą VTS oferuje również Visa.

Fot. Mastercard

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies