Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Wdrażanie płatności ma być jeszcze prostsze. Mastercard prezentuje nową wersją platformy Mastercard Engage

Rozwiązanie ma ułatwiać wydawcom kart, sklepom i producentom urządzeń znalezienie odpowiedniego usługodawcy wdrażającego technologie płatnicze

Mastercard Engage to platforma przeznaczona dla wydawców kart, właścicieli sklepów i producentów urządzeń z obszaru internetu rzeczy (Internet of Things). Platforma została uruchomiona przez organizację płatniczą w lutym ubiegłego roku i od tamtego czasu potroiła liczbę dostępnych na niej dostawców usług.

Przeczytajcie także: Elavon nie odpuszcza Soft POS-a

Wśród firm, których oferta dostępna jest na Mastercard Engage, są m.in. Giesecke & Devrient, która potrafi łatwo wprowadzić do oferty karty stokenizowane lub w formie elektronicznej, a także wdrożyć własne portfele elektroniczne z usługą Masterpass, czy Inside Secure, która umożliwia wdrożenie przyjmowania płatności z użyciem kodów QR.

Przeczytajcie także: Prawie wszystkie POS-y w Polsce są zbliżeniowe

Na platformie Engage jest obecnie dostępnych ponad 150 dostawców. Wielu z nich obsługuje klientów Mastercard na całym świecie. Klienci, którzy podjęli współpracę z tymi dostawcami, nie muszą samodzielnie eksperymentować z nieznanymi technologiami, zmniejszają ryzyko rozwiązywania problemów w trakcie realizacji projektów i przyspieszają wejście nowych usług na rynek.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies