Rozwiązanie ma ułatwiać wydawcom kart, sklepom i producentom urządzeń znalezienie odpowiedniego usługodawcy wdrażającego technologie płatnicze
Mastercard Engage to platforma przeznaczona dla wydawców kart, właścicieli sklepów i producentów urządzeń z obszaru internetu rzeczy (Internet of Things). Platforma została uruchomiona przez organizację płatniczą w lutym ubiegłego roku i od tamtego czasu potroiła liczbę dostępnych na niej dostawców usług.
Wśród firm, których oferta dostępna jest na Mastercard Engage, są m.in. Giesecke & Devrient, która potrafi łatwo wprowadzić do oferty karty stokenizowane lub w formie elektronicznej, a także wdrożyć własne portfele elektroniczne z usługą Masterpass, czy Inside Secure, która umożliwia wdrożenie przyjmowania płatności z użyciem kodów QR.
Na platformie Engage jest obecnie dostępnych ponad 150 dostawców. Wielu z nich obsługuje klientów Mastercard na całym świecie. Klienci, którzy podjęli współpracę z tymi dostawcami, nie muszą samodzielnie eksperymentować z nieznanymi technologiami, zmniejszają ryzyko rozwiązywania problemów w trakcie realizacji projektów i przyspieszają wejście nowych usług na rynek.