Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kamil Stoch wygrywa, Visa się cieszy. Trwa kampania reklamowa organizacji związana z igrzyskami

Polski skoczek, który zdobył wczoraj złoty medal olimpijski, jest jednym z kilkudziesięciu członków Team Visa

Wczorajszy sukces Kamila Stocha świadczy o tym, że zakwalifikowanie go do grona sportowców wspieranych w ramach Team Visa było dobrą decyzją. Kamil Stoch jest jednym z kilkudziesięciu olimpijczyków i paraolilmpijczyków wchodzących w skład Team Visa. Znaleźli się tam przedstawiciele 21 krajów i 15 dyscyplin, a Stoch jest jedynym Polakiem.

Przeczytajcie także: Millennium odda opłaty za karty

Tymczasem trwa kampania reklamowa Visy związana z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi, której bohaterami są zawodnicy Team Visa. Wśród sportowców występujących w spotach reklamowych znalazł się także Kamil Stoch. Motywem przewodnim kampanii jest ciągłe przesuwanie granic przez sportowców, którzy dążą do spełnienia swoich sportowych marzeń.

– Olimpijczycy i paraolimpijczycy pracują nad tym, aby stawać się coraz lepszymi sportowcami i coraz lepszymi ludźmi. My również staramy się systematycznie przesuwać granice – te związane z nowoczesnymi płatnościami. Wspieranie uczestników Igrzysk odzwierciedla nasze ciągłe dążenie do tworzenia innowacji – mówi Jakub Kiwior, dyrektor generalny Visy na Polskę i Węgry.

Przeczytajcie także: Elavon dołączył do programu Polski Bezgotówkowej

Visa jest również oficjalnym partnerem płatniczym Stref Kibica Eurosportu Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Strefy są zlokalizowane w Wiśle i Karpaczu. Kibice i miłośnicy sportów zimowych mogą tam nie tylko wspólnie przeżywać wydarzenia związane z Igrzyskami Olimpijskimi – czeka na nich również wiele innych atrakcji, m.in. strefa gier VR, możliwość skorzystania z aplikacji Snappie oraz liczne konkursy. Strefy są otwarte codziennie od 11:00 do 21:00, aż do zakończenia Igrzysk – 25 lutego br.

Specjalnie z myślą o Zimowych Igrzyskach Olimpijskich Visa zaprezentowała trzy rodzaje ubieralnych urządzeń płatniczych. Dzięki działającym w technologii NFC rękawiczkom, pamiątkowym naklejkom i przypinkom olimpijskim, kibice i zawodnicy mogą dokonywać szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności zbliżeniowych. Gadżety są do kupienia w automatach Visa umieszczonych w supermarketach olimpijskich. Visa obsługuje i zarządza całą infrastrukturą i siecią płatniczą na wszystkich obiektach olimpijskich.

Fot. Visa

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies