Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik już dostępny dla klientów Raiffeisen Polbanku

W markecie Google Play dostępna już jest aktualizacja aplikacji Mobilny Portfel, zawierająca nową funkcję. Wkrótce pojawi się też w App Store

Najnowsza wersja aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbanku umożliwia już dokonywanie transakcji przy pomocy systemu Blik. Aktualizacja apki na urządzenia z systemem Android pojawiła się kilka godzin temu. Jak podaje biuro prasowe banku, w ciągu kilku godzin powinna pojawić się też aktualizacja aplikacji na urządzenia z systemem iOS.

Przeczytajcie także: Karta miała być darmowa a bank i tak pobrał opłatę?

Biuro prasowe Raiffeisen Polbanku już w grudniu 2017 roku informowało o uruchomieniu Blika dla wybranych klientów w ramach testów family and friends. Start usługi dla wszystkich klientów miał nastąpić jeszcze w styczniu. Jak widać, proces wdrożenia nieco się przedłużył. Użytkownicy Mobilnego Portfela mogą za pomocą Blika płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wyciągać pieniądze z bankomatów.

Przeczytajcie także: Ile metod uwierzytelnienia będzie zawierać Polish API?

Aktualnie Blikiem zapłacicie już w 11 bankach. Poza Raiffeisen Polbankiem są to Alior, BGŻ BNP Paribas, BZ WBK, Getin, ING, mBank, Millennium, Orange Finanse, PKO BP i T-Mobile Usługi Bankowe. W II kwartale tego roku Blik pojawi się także w aplikacji mobilnej PeoPay banku Pekao, o czym więcej przeczytacie w tym miejscu.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies