Organizacja jest czwartym sponsorem, z którym Liga Mistrzów UEFA przedłużyła współpracę na lata 2018 –2021
UEFA poinformowała o przedłużeniu współpracy z firmą Mastercard przy organizacji Ligi Mistrzów w latach 2018–2021, tym samym kontynuując partnerstwo zapoczątkowane w 1994 r. Zawarta umowa obejmuje także prawa do sponsorowania Superpucharu Europy.
Mastercard nadal będzie też umożliwiać najmłodszym fanom piłki nożnej wzięcie udziału w projekcie Dziecięca Eskorta. Dzięki niemu dzieci mogą towarzyszyć w drodze na boisko jednej z wybranych sław piłkarskich. W zeszłorocznej edycji Ligi Mistrzów taką możliwość otrzymała Gabrysia z Polski. Mastercard przekazał dziewczynce bilet na finał Ligi Mistrzów UEFA, tak by mogła wyprowadzić na murawę boiska Marcelo, jednego z piłkarzy Realu Madryt.
Informacja o przedłużeniu współpracy Mastercarda z UEFA zbiegła się w czasie z zaprezentowaniem filmu "22 Languages" zrealizowanego w ramach nowej kampanii #StartSomethingPriceless. Pelé, uznawany za najlepszego piłkarza na świecie, wskazał w nim trzy wielkie momenty w historii rozgrywek Ligi Mistrzów, które w danej chwili zjednoczyły środowisko piłkarskie. Zdaniem Pele na uwiecznienie zasługiwały następujące chwile w świecie piłki nożnej:
1. Éric Abidal, który wygrał walkę z nowotworem, wznosi Puchar Ligi Mistrzów UEFA wywalczony przez FC Barcelonę.
2. Olivier Kahn (Bayern Monachium) zamiast świętować triumf w rozgrywkach, pociesza bramkarza drużyny przeciwnej, Cañizaresa (Valencia).
3. Kibice Manchesteru United doceniają talent piłkarza drużyny przeciwnej, Ronaldo (Real Madryt) oklaskując go na stojąco po zdobyciu trzech bramek.
Fot. Kadr z filmu "22 Languages"