Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu. Deklaruje, że internetowy serwis transakcyjny i karty funkcjonują normalnie
Czytelnicy Cashless alarmują, że przynajmniej od godziny nie działa aplikacja IKO, czyli bankowość mobilna PKO i Inteligo. Przed 40 minutami komunikat potwierdzający tę informację ukazał się na fanpage'u banku na Facebooku oraz w serwisie Twitter.
– Informujemy , że występują w tej chwili utrudnienia w funkcjonowaniu aplikacji IKO. Karty płatnicze i serwis Inteligo działają bez zakłóceń. Za utrudnienia przepraszamy – napisał bank.
Jak powiedziano mi w PKO BP, awaria związana jest "ze zwiększoną liczbą przelewów, które są zazwyczaj realizowane 10. dnia miesiąca". Tego dnia na przykład wielu przedsiębiorców wykonuje przelewy ze składkami do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych a duża część pracodawców realizuje wypłaty wynagrodzeń. Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu. Gdy tylko to się uda, zaktualizuję tekst.
Aktualizacja
Przed chwilą (godz. 16.50) biuro prasowe banku poinformowało, że awaria została usunięta.