Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Play namiesza w ubezpieczeniach? Telekom zaprasza na prezentację nowego projektu z obszaru insurtech

Konferencja, podczas której spółka pokaże nową ofertę, została zaplanowana na 12 grudnia

Wczoraj biuro prasowe Play zaprosiło dziennikarzy na konferencję prasową, podczas której zaprezentowana ma zostać zupełnie nowa oferta telekomu. Zaproszenie jest dość enigmatyczne i ciężko na jego podstawie wyciągnąć wnioski, o jaką ofertę może chodzić. Część specjalistów z branży telekomunikacyjnej zasugerowała, że Play chce wprowadzić na polski rynek usługi telekomunikacyjne oparte o aplikacje mobilne.

Przeczytajcie także: Bacca ma trwały nośnik oparty o blockchain

Jednak z moich informacji wynika, że spółka zamierza namieszać na rynku ubezpieczeniowym. Świadczyć o tym może odpowiedź Marcina Gruszki, rzecznika prasowego Play, na moje pytanie w tej sprawie. – Na teraz nie możemy zdradzić zbyt wielu informacji. Oficjalny start naszego projektu planowany jest na 12 grudnia i wtedy też zaspokoimy apetyty ciekawskich. Niezależnie od tego przygotujcie się i zapnijcie pasy. Po wielu miesiącach prac, zaprezentujemy wszystkim unikalny na skalę świata i jedyny taki w Europie międzysektorowy projekt insurtechowy, który wierzymy, że wkrótce zmieni nasze dotychczasowe myślenie o konsumenckich usługach finansowych – napisał Marcin Gruszka.

Przeczytajcie także: Pierwszy chatbot ubezpieczeniowy w Polsce

Z powyższej wypowiedzi też ciężko wywnioskować, na czym nowa oferta Play będzie polegać. Niemniej wygląda na to, że spółka zamierza spróbować swoich sił w branży ubezpieczeniowej. Jak konkretnie będzie to wyglądało? Musicie uzbroić się w cierpliwość do przyszłego tygodnia. Wybieram się na konferencję i zaraz po jej zakończeniu opiszę nowy pomysł Play.

Fot. Play

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies