Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
U wszystkich kurierów Poczty Polskiej można już płacić kartą lub Blikiem

Poczta wyposażyła 3,5 tys. swoich kurierów w terminale płatnicze. Właśnie poinformowała o zakończeniu wdrożenia

O tym, że narodowy operator pocztowy zamierza wyposażyć 3,5 tys. swoich kurierów w terminale płatnicze, mówiło się od dawna. W połowie października tego roku Jacek Uryniuk w tym tekście napisał, że instytucja chciałaby zakończyć wdrożenie w ciągu najbliższych tygodni.

Przeczytajcie także: Ależ rekordy systemu Express Elixir

Tak się właśnie stało. Jeśli teraz kupicie coś w internecie i wybierzecie przesyłkę za pobraniem oraz kuriera Poczty Polskiej, będziecie mu mogli zapłacić kartą lub Blikiem. Od ubiegłego miesiąca za tego rodzaju przesyłki można też płacić bezgotówkowo w placówkach własnych operatora pocztowego.

Przeczytajcie także: Pocztowy wchodzi do systemu Express Elixir

Swoich kurierów w terminale zaopatrzyły też inne firmy logistyczne np. DPD i InPost, ale w ich przypadku z rozwiązania mogą korzystać tylko te e-sklepy, które wcześniej zawarły z dostawcą odpowiednie umowy. PP nie narzuca takich ograniczeń.

Jak czytam w informacji prasowej, partnerami projektu wyposażenia kurierów Poczty Polskiej w terminale płatnicze są Mastercard, Visa i eService.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies