Poczta wyposażyła 3,5 tys. swoich kurierów w terminale płatnicze. Właśnie poinformowała o zakończeniu wdrożenia
O tym, że narodowy operator pocztowy zamierza wyposażyć 3,5 tys. swoich kurierów w terminale płatnicze, mówiło się od dawna. W połowie października tego roku Jacek Uryniuk w tym tekście napisał, że instytucja chciałaby zakończyć wdrożenie w ciągu najbliższych tygodni.
Tak się właśnie stało. Jeśli teraz kupicie coś w internecie i wybierzecie przesyłkę za pobraniem oraz kuriera Poczty Polskiej, będziecie mu mogli zapłacić kartą lub Blikiem. Od ubiegłego miesiąca za tego rodzaju przesyłki można też płacić bezgotówkowo w placówkach własnych operatora pocztowego.
Swoich kurierów w terminale zaopatrzyły też inne firmy logistyczne np. DPD i InPost, ale w ich przypadku z rozwiązania mogą korzystać tylko te e-sklepy, które wcześniej zawarły z dostawcą odpowiednie umowy. PP nie narzuca takich ograniczeń.
Jak czytam w informacji prasowej, partnerami projektu wyposażenia kurierów Poczty Polskiej w terminale płatnicze są Mastercard, Visa i eService.