Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowość w placówkach Poczty Polskiej. Teraz kartą i Blikiem zapłacicie także za przesyłki pobraniowe

Spółka deklaruje, że wkrótce w terminale płatnicze zostaną wyposażeni także jej kurierzy

Potwierdzają się informacje Cashless sprzed kilku tygodni na temat planów Poczty Polskiej w zakresie rozwoju oferty dla użytkowników płatności bezgotówkowych. W połowie sierpnia napisałem, że spółka zamierza wprowadzić możliwość płatności kartami za przesyłki pobraniowe. W dalszej kolejności zamierza też swoich kurierów wyposażyć w terminale, by także za paczki dostarczane do domu można było płacić bezgotówkowo. W dzisiejszym komunikacie Poczta potwierdza wypełnienie pierwszej z tych obietnic.

Przeczytajcie także: Terminale trafią do kurierów Poczty Polskiej

Jak czytam w informacji prasowej, od początku października w placówkach Poczty Polskiej, dzięki współpracy z Mastercardem, Visą i eService, można zapłacić kartą i Blikiem także za paczki wysłane za pobraniem. Dotychczas nie było to możliwe, a na Poczcie można było zapłacić kartą tylko za dokonywane tam zakupy np. znaczków czy realizowane płatności za faktury. – Tak samo, jak w przypadku innych płatności kartą w urzędach pocztowych, nie będziemy pobierać żadnych prowizji z tytułu dokonania płatności kartą za przesyłki pobraniowe, bez względu na to, czy zostanie do tego użyta karta kredytowa czy debetowa – deklaruje Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w PP.

Przeczytajcie także: Opublikowano pierwszy indeks kosztów bezgotówkowych

Dzisiejszy komunikat prasowy głosi, że w 2016 r. około 30 proc. paczek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej zostało opłaconych gotówką za pobraniem, a średnia kwota takiej transakcji wynosiła 200 zł. Biorąc pod uwagę, że od początku tego roku, w placówkach PP dokonano już kilka milionów transakcji bezgotówkowych można prognozować, że nowa forma płatności za zakupy internetowe również może cieszyć się dużym zainteresowaniem klientów. Jednocześnie spółka potwierdziła zamiar wyposażenia w terminale swoich kurierów, ale nie padły terminy, w których może to się stać. Wcześniej deklarowano, że może do tego dojść jeszcze przed tegorocznym szczytem zakupowym związanym z Bożym Narodzeniem.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies