Klienci nie mają dostępu do konta i nie mogą autoryzować transakcji dokonywanych kartą w internecie
Co najmniej od dwóch godzin trwa awaria serwisu Pekao24. Czytelnicy Cashless pisząc na adres alert@cashless.pl, twierdzą, że nie działa również aplikacja mobilna banku.
- Brak dostępu do konta i możliwości autoryzacji transakcji dokonywanych kartą przez internet – donosi jeden z czytelników.
Rzeczywiście na stronie banku przed chwila pojawił się następujący komunikat:
"Szanowni Państwo,
Z przyczyn technicznych występują trudności z zalogowaniem się do serwisów bankowości elektronicznej Pekao24 oraz Pekao24Makler.
Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu"
Zapytałem biuro prasowe Pekao o przyczyny i skalę awarii. Gdy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten tekst. Poinformuje też Was, gdy bank przywróci normalne działanie systemów.
Aktualizacja
Przed chwilą bank przesłał do redakcji następującą informację:
- Klienci mogą już logować się do serwisu Pekao24 bez utrudnień. Również aplikacja mobilna powinna działać bez przeszkód. Wkrótce zostanie przywrócone logowanie do serwisu mobilnego m.pekao24.pl - napisał Tomek Bogusławski z biura prasowego tej instytucji.
Przypominam, że klienci zaczęli zgłaszać problemy z logowaniem do bankowości internetowej Pekao ok. godziny 12.00.