Spółka notowana na rynku NewConnect podpisała umowę licencyjną na sprzedaż w Polsce aplikacji wwwash.com
Myjnia samochodowa to jedno z ostatnich o ile nie ostatnie miejsce, w którym regularnie muszę korzystać z gotówki. Być może zmieni się to za sprawą rozwiązania, które na polski grunt przeszczepić chce notowana na tzw. małym parkiecie warszawskiej giełdy spółka Auto-Spa. Firma zarządza obecnie siecią kilkudziesięciu myjni w Polsce, a teraz chce wprowadzić aplikację mobilną, którą oferować będzie także swojej konkurencji.
Przeczytajcie także: Pieczątki niekoniecznie muszą odejść wraz z papierem
Auto-Spa w giełdowym raporcie bieżącym poinformowała właśnie o podpisaniu z estońską firmą Barking Ou umowy licencyjnej na dystrybucję w Polsce oprogramowania z zakresu internetu rzeczy, przeznaczonego dla myjni samochodowych i ich klientów. Aplikacja wwwash.com umożliwia podłączenie myjni do chmury obliczeniowej, co pozwala wdrożyć wiele ciekawych funkcji.
Przeczytajcie także: Alior udostępnił HCE i przelewy P2P Blikiem
Auto-Spa podaje więc, że dzięki temu rozwiązaniu możliwa jest obsługa myjni i dokonanie płatności za wykonaną usługę bezpośrednio z poziomu smartfona, np. z podpiętej do aplikacji karty bankowej. Oprogramowanie umożliwia także automatyczne generowanie i przesyłanie na wskazany adres e-mail faktur. Auto-Spa uważa, że dzięki możliwościom jakie daje wwwash.com myjnie korzystające z tego rozwiązania będą mogły liczyć na zwiększone zainteresowanie zarówno klientów firmowych jak i indywidualnych. Spółka ma ambicję objąć nowym rozwiązaniem w ciągu 3-4 lat ok. 500 myjni w Polsce.