Nowa aplikacja ma wystartować w Stanach Zjednoczonych już latem przyszłego roku
Jak pisze amerykański Business Insider w artykule, którego opracowanie znaleźć można w serwisie Money.pl, nowa aplikacja ma łączyć klientów z przewoźnikami na podobnej zasadzie jak dziś apka Ubera łączy kierowców i pasażerów. Rozwiązanie takie ma pozwolić Amazonowi na wyeliminowanie pośredników, którym za usługę zapłacić trzeba wysoką, wynoszącą nawet 15 proc. prowizję.
Przeczytajcie także: Startuje polska wersja Prime Video
Aplikacja Amazona pozwoli na bieżąco sprawdzić ceny oferowane przez poszczególnych przewoźników. Dzięki wbudowanej nawigacji umożliwi także wybór najbardziej optymalnej trasy. Zostanie wyposażona w funkcję śledzenia przesyłki oraz płatności. Wszystko to ma zapewnić nie tylko niższy koszt transportu, ale także skrócić czas dostaw.
Przeczytajcie także: Nie przepłacajcie za zakupy w internecie
Business Insider pisze, że nowe rozwiązanie oferowane przez Amazona będzie musiało jednak konkurować z innymi aplikacjami oferującymi podobne usługi i już obecnymi na rynku. Mowa jest o apkach oferowanych przez startupy Convoy oraz Trucker Path. Przewaga aplikacji Amazona polega jednak na tym, że jej twórca sam ma ogromne zapotrzebowanie na przewozy. Właściciel aplikacji nie będzie więc musiał obawiać się o popyt wśród nadawców ładunków.
Źródło: Business Insider