BP zwróci też na rachunki klientów już pobrane prowizje. Stanie się to 12 grudnia, czyli w najbliższy poniedziałek
Klienci Banku Pocztowego nadal nie mają dostępu do bankowości internetowej. Awaria systemu nastąpiła po weekendowych pracach konserwacyjnych, o czym pisałem w tym tekście. Jest na tyle poważna, że nie udało jej się wyeliminować do dzisiaj.
W tej sytuacji Bank Pocztowy podjął decyzję o zniesieniu do odwołania opłat za przelewy dokonywane w placówkach banku i poczty.
- Dokładamy starań, by mimo trwających prac nad przywróceniem pełnej funkcjonalności bankowości internetowej, chociaż w małym stopniu zrekompensować to klientom. Dlatego znosimy opłatę za przelewy dokonywane w placówkach Banku i Poczty - łącznie ponad 4,6 tys. punktów oraz przez infolinię. Wydłużyliśmy też godziny pracy infolinii do 24:00 – napisał Bartosz Trzciński, rzecznik Banku Pocztowego w przesłanej do redakcji Cashless informacji.
Instytucja zdecydowała także o zwrocie na rachunki klientów prowizji pobranych za przelewy dokonywane od momentu wystąpienia awarii, w dniach 5-8 grudnia i ewentualnie następnych. Środki zostaną przelane na konta 12 grudnia czyli w najbliższy poniedziałek.
Pocztowy zapewnia także, że zlecenia księgowane są przez bank z właściwą dla transakcji datą, a reklamacje klientów związane z zaistniałą sytuacją będą rozpatrywane w trybie przyspieszonym.