Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Trwa awaria w Pocztowym. Bank czasowo znosi opłaty za przelewy

BP zwróci też na rachunki klientów już pobrane prowizje. Stanie się to 12 grudnia, czyli w najbliższy poniedziałek

Klienci Banku Pocztowego nadal nie mają dostępu do bankowości internetowej. Awaria systemu nastąpiła po weekendowych pracach konserwacyjnych, o czym pisałem w tym tekście. Jest na tyle poważna, że nie udało jej się wyeliminować do dzisiaj.

Przeczytajcie także: Przez konto Śląskiego założycie Profil Zaufany

W tej sytuacji Bank Pocztowy podjął decyzję o zniesieniu do odwołania opłat za przelewy dokonywane w placówkach banku i poczty.

- Dokładamy starań, by mimo trwających prac nad przywróceniem pełnej funkcjonalności bankowości internetowej, chociaż w małym stopniu zrekompensować to klientom. Dlatego znosimy opłatę za przelewy dokonywane w placówkach Banku i Poczty - łącznie ponad 4,6 tys. punktów oraz przez infolinię. Wydłużyliśmy też godziny pracy infolinii do 24:00 – napisał Bartosz Trzciński, rzecznik Banku Pocztowego w przesłanej do redakcji Cashless informacji.

Przeczytajcie także: N26, niemiecki bank na komórkę podbija Europę

Instytucja zdecydowała także o zwrocie na rachunki klientów prowizji pobranych za przelewy dokonywane od momentu wystąpienia awarii, w dniach 5-8 grudnia i ewentualnie następnych. Środki zostaną przelane na konta 12 grudnia czyli w najbliższy poniedziałek.

Pocztowy zapewnia także, że zlecenia księgowane są przez bank z właściwą dla transakcji datą, a reklamacje klientów związane z zaistniałą sytuacją będą rozpatrywane w trybie przyspieszonym.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies