Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zakupy bez kolejek i kas? Tylko w Amazon Go.

Amazon postanowił udowodnić, że zakupy w zwykłym sklepie mogą być tak samo wygodne, jak w internecie

Nowy eksperymentalny sklep Amazona, mieści się w Seatle. Został otwarty po czterech latach prac. Z pozoru przypomina zwykły minimarket, ale bez kas, w których zazwyczaj płaci się przy wyjściu. Jak to możliwe?

Przeczytajcie także: WP Portfel. Ciekawy przykład współpracy

Klient wchodząc do sklepu uruchamia aplikację Amazon Go i skanuje przy bramce wejściowej kod QR, który wyświetla się na ekranie smartfona. Potem telefon można już schować do kieszeni. Specjalnie zlokalizowane czujniki oraz technologie wykorzystywane m.in. w samochodach autonomicznych wykryją, co wzięliście z półki i dodadzą towar do Waszego wirtualnego koszyka. Jeśli produkt odstawicie na regał, automatycznie zniknie z aplikacji.

Przeczytajcie także: Biometria naczyń krwionośnych oka już w Polsce

Zakupy oczywiście nie są za darmo. Kiedy znowu przejdziecie przez bramki w sklepie, system sprawdzi, co zabraliście ze sobą i obciąży połączone z aplikacją Wasze konto na Amazonie. Trochę przypomina to płatność w aplikacji Ubera, gdzie także wszystko odbywa się automatycznie prawie bez udziału użytkownika.

Nie tak dawno w tym tekście na Cashless mogliście przeczytać, że nowe rozwiązanie mające skrócić kolejki i ułatwić zakupy testują delikatesy Piotr i Paweł. Tam jednak klienci muszą samodzielnie skanować kody kreskowe z opakowań produktów, by dodać je do koszyka i zapłacić za nie w specjalnym stanowisku kasowym. Amazon Go pod tym względem zapowiada się bardziej obiecująco.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: AMAZON

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies