Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowy sposób spłaty pożyczek: Blikiem podczas rozmowy telefonicznej

Rozwiązanie wprowadza właśnie firma pożyczkowa Wonga

O tym, że zarządzająca Blikiem spółka Polski Standard Płatności chce zaoferować płatności poprzez call center jej przedstawiciele informowali już kilka miesięcy temu. Rozwiązanie to może się przydać np. firmom ubezpieczeniowym, które w trakcie rozmowy telefonicznej z klientami sprzedają polisy. Dotychczas używały do tego celu np. płatności z wykorzystaniem kart bankowych. Teraz mogą też korzystać z Blika.

Przeczytajcie także: Francuzi docenili HCE w Euro Banku

Natomiast z przekazanego dziś komunikatu prasowego wynika, że pierwszą instytucją, która nowe rozwiązanie Blika zastosowała w praktyce, jest firma pożyczkowa Wonga. – Z naszych danych wynika, że wszyscy nasi klienci korzystają z telefonów komórkowych. Wiemy, że wielu posługuje się systemem Blik, dlatego wprowadziliśmy możliwość szybkiej spłaty raty pożyczki za pomocą tego rozwiązania – mówi Marcin Borowiecki, prezes Wonga w Polsce.

Przeczytajcie także: Liczba transakcji Blikiem wzrosła o 48 proc.

Spłata pożyczki z Blik będzie możliwa podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Wonga. Aby spłacić ratę, wystarczy uruchomić aplikację mobilną swojego banku i przekazać konsultantowi Wonga wygenerowany, jednorazowy kod Blik, składający się z sześciu cyfr. Pracownik call center wprowadzi go do systemu. Dla bezpieczeństwa transakcji płatnik każdorazowo potwierdzi transakcję w telefonie. Cały proces ma trwać jedynie kilkanaście sekund.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies