Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Francuzi są źli za Caracale lecz potrafią Polaków docenić. HCE w Euro Banku wyróżnione przez Societe Generale

Projekt płatności mobilnych zrealizowany w należącym do Francuzów banku z Polski został uznany za najbardziej innowacyjny produkt w całej grupie Societe Generale

Z informacji przekazanych przez biuro prasowe Euro Banku wynika, że zbliżeniowe płatności mobilne wprowadzone przez tę instytucję we współpracy z Visą i spółką First Data Polska zostały docenione przez francuską centralę banku. Projekt wygrał najpierw w konkursie na najbardziej innowacyjny produkt zorganizowanym przez działający w ramach grupy Societe Generale pion Międzynarodowej Bankowości i Usług Finansowych (IBFS). Później został za taki uznany w głosowaniu pracowników całej grupy Societe Generale.

Przeczytajcie także: Kolejne opóźnienie HCE w mBanku

Jak mówi wiceprezes Euro Banku, Wojciech Humiński, wygrana może wskazywać, iż to bank z Polski należy do liderów we wdrażaniu nowoczesnych usług finansowych. – Co ważne jednak widzimy rosnące zainteresowanie HCE wśród klientów – podkreśla przedstawiciel Euro Banku. Z raportu Cashless na temat płatności mobilnych w III kw. bieżącego roku wynika, że na koniec września z technologii HCE korzystało prawie 8 tys. klientów Euro Banku. Kwartał wcześniej było ich 5,6 tys.

Przeczytajcie także: Liczba transakcji Blikiem wzrosła o 48 proc.

Natomiast cały rynek HCE w Polsce to na koniec września ponad 175 tys. klientów. Najwięcej ma PKO BP – ponad 67 tys., Pekao – prawie 53 tys. i BZ WBK – ponad 41 tys. Euro Bank zajmuje pod tym względem czwarte miejsce w kraju. Obecnie płatności mobilne wykorzystujące chmurę obliczeniową oferowane są przez siedem banków z Polski. Oprócz wymienionych już wcześniej także przez Getin, BPS i SGB. W najbliższym czasie grono to powiększyć się ma o Raiffeisen Polbank, Millennium, ING, Alior i mBank.

Fot. Wikipedia

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies