Nie działa także nowa aplikacja mobilna. W starej nie wykonacie przelewów
Informację o tym, że ING Bank ma problemy, przekazał jeden z czytelników na adres alert@cashless.pl. Sprawdziłem i rzeczywiście, aktualnie nie można zalogować się do Mojego ING - system generuje komunikat o nieprawidłowym loginie. Z kolei próba logowania się do aplikacji Moje ING mobile kończy się komunikatem, iż nie udało się pobrać danych.
Przeczytajcie także: • Prawie miliard zł miesięcznie przelewacie ekspresowo
Co ciekawe udało mi się zalogować do starego systemu transakcyjnego oraz starej aplikacji mobilnej. Niestety, ich funkcjonalność w tym momencie ma być ograniczona. Bank informuje o trwających pracach konserwacyjnych, co oznacza, że nie można na przykład przy ich pomocy wykonać przelewu zewnętrznego. Można za to sprawdzić np. saldo na poszczególnych rachunkach.
Przeczytajcie także: • Rośnie liczba bankowych franczyz
Nie wiem na razie kiedy można spodziewać się przywrócenia normalnego działania systemów oraz czy autoryzacja kart odbywa się bez przeszkód. Generowanie kodów Blik w aplikacjach nie jest możliwa. Na infolinii bank informuje, że stara się usunąć awarię.
Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy
Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies