Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci Nest Banku jeszcze w tym roku zapłacą zbliżeniowo smartfonem

Na razie do aplikacji będzie można podpiąć wyłącznie karty Visa. Blik dopiero w II kw. 2017 

To spora niespodzianka, bo na dzisiejszej konferencji prasowej zwołanej w związku ze startem Nest Banku, jego wiceprezes Bartosz Chytła zapowiedział, że na nowości w bankowości elektronicznej klienci dawnego Banku Smart i BIZ Banku będą musieli czekać co najmniej do połowy przyszłego roku.

Przeczytajcie także: W oddziale Nest Banku macie poczuć się jak w domu

Okazuje się, że nie na wszystkie. – Pracujemy nad wdrożeniem płatności mobilnych. Chcemy, aby klienci mogli z nich korzystać jeszcze w tym roku – powiedziała mi Małgorzata Adamczyk, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Nest Banku.

Adamczyk potwierdziła, że smartfonem będzie można płacić bezstykowo z wykorzystaniem anten NFC, a źródłem pieniądza przynajmniej na początku będą wyłącznie karty Visa.

Przeczytajcie także: Tak się płaci nowym zegarkiem od Samsunga

Natomiast klienci tej instytucji nieco dłużej poczekają na Blika. Jego wprowadzenie zostało odłożone do czasu zakończenia prac nad nową aplikacją Nest Banku. Adamczyk uważa, że prawdopodobny termin udostępnienia Blika to drugi kwartał 2017 r.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies