Nowe Center of Excellence ma zacząć działać jeszcze przed końcem tego roku
Duck Creek Technologies, wywodzący się ze Stanów Zjednoczonych dostawca technologii dla ubezpieczycieli, poinformował o otwarciu swojego "Center of Excellence" w Polsce. Drugą tego typu jednostkę firmy ulokowano w Warszawie, a ma być w pełni zdolna prowadzić działalność jeszcze przed końcem tego roku.
Nowe centrum operacyjne firmy będzie współpracować z analogicznym hubem w Indiach. Dzięki nowej lokalizacji Duck Creek chce być bliżej klientów z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), a także móc zapewniać wsparcie bez przeszkód w postaci różnicy stref czasowych. Otwarcie nowej placówki ma też być kamieniem milowym w europejskiej ekspansji firmy.
W pierwszej kolejności w warszawskim oddziale zatrudnieni mają zostać specjaliści na stanowiskach inżynieryjnych, produktowych, finansowych i IT. A jednym z powodów, dla których wybrano Polskę, jest właśnie dostęp do wykwalifikowanych pracowników, którzy są w stanie spełnić wysokie standardy świadczenia usług dla klientów z różnych regionów.
Duck Creek to dostawca rozwiązań technologicznych dla ubezpieczycieli majątkowych. Wspiera ich m.in. w obsłudze szkód, procesach compliance, zarządzaniu sprzedażą czy płatnościach, udostępniając za pośrednictwem swojej platformy Duck Creek OnDemand różne narzędzia w modelu software as a service. W wachlarzu rozwiązań, do których Duck Creek, daje dostęp, znalazły się też usługi Tensorflight – polskiego insurtechu, o którego kłopotach więcej przeczytacie tutaj.