Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Click to Pay dostępny już w bramce płatniczej PayU 

To już trzeci – po Autopay i Tpay – integrator płatności wprowadzający usługę Click to Pay

Operator płatności PayU poinformował o udostępnieniu Click to Pay – usługi, która pozwala skrócić proces płatności kartami za zakupy w sklepach internetowych. To już trzeci integrator płatności internetowych, który wdraża na polskim rynku tę usługę. W czerwcu 2024 r. Click to Pay zostało zaoferowane przez Autopay, a we wrześniu – w ramach pilotażu – przez Tpay. 

Przeczytajcie także:  NBP: podstawowe usługi bankowe podrożały bardziej niż inflacja

Usługa Click to Pay eliminuje konieczność każdorazowego wpisywania danych karty debetowej lub kredytowej podczas zakupów online. Żeby korzystać z uproszczonej ścieżki, najpierw trzeba zarejestrować swoją kartę na stronie operatora płatności, który oferuje tę usługę. Przy następnych zakupach wystarczy kliknąć w Click to Pay. Urządzenie, na którym dokonywana jest rejestracja, można też dodać do zaufanych, dzięki czemu podczas kolejnych zakupów nie będzie konieczności podawania kodów.

W przyszłości dodawanie kart do Click to Pay ma odbywać się za pośrednictwem banków a docelowo zostanie zautomatyzowane. Oznacza to, że każda karta po wydaniu będzie od razu umożliwiać płatności z Click to Pay, podobnie jak dziś umożliwia płatności zbliżeniowe.

Przeczytajcie także:  W tym roku 7 tys. osób skorzystało z usługi, pozwalającej namierzyć konta zmarłych

Usługa Click to Pay wykorzystuje tokenizację, czyli technologię, która zastępuje rzeczywiste dane karty zaszyfrowanym algorytmem. W Polsce usługę wdrażają Visa i Mastercard we współpracy z fundacją Polska Bezgotówkowa.

PayU jest trzecim po Tpay i Autopay operatorem płatności, który zaoferował to rozwiązanie. Z informacji cashless.pl wynika, że wkrótce Click to Pay pojawi się też w ofercie Fiserv Polska, PayNow, Przelewy24 i Wordline.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies