Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci VeloBanku, Credit Agricole i Nest Banku zobaczą logotypy sklepów w historii transakcji

Usługa ułatwiająca kontrolę nad wydawanymi pieniędzmi powoli staje się standardem na polskim rynku

Z informacji udzielonych cashless.pl przez biura prasowe największych banków w Polsce wynika, że trzy kolejne instytucje wprowadzą do swoich systemów usługę ułatwiającą przeglądanie historii transakcji kartowych. Rozwiązanie polegające na wyśtwielaniu logotypów sklepów, w których zrealizowano płatności, w przyszłym roku wprowadzi do swoich systemów VeloBank. Credit Agricole i Nest Bank rozważają użycie tego typu rozwiązania, ale nie podają przybliżonej daty wdrożenia.

Przeczytajcie także: Kurierzy Pyszne.pl dostarczą produkty spożywcze z Carrefoura

Pretekstem do wysłania ankiety do banków była ubiegłotygodniowa informacja o nowej usłudze PKO BP. Klienci, przeglądając historię transakcji w serwisie internetowym iPKO (w sekcji "Operacje na koncie") oraz w aplikacji mobilnej IKO (w sekcji "Historia"), oprócz nazw sklepów widzą również ich logotypy. Bank zapowiedział, że w przyszłości będą mogli też sprawdzić położenie sklepu na mapie, a opis transakcji zostanie wzbogacony kolejnymi elementami: adresem strony internetowej sklepu oraz branżą, w której działa.

Przeczytajcie także: Prestiżowa karta przepustką do saloników lotniskowych. Ile to kosztuje?

Już od dawna zestawienie płatności wraz z logotypami punktów handlowo-usługowych oferuje Revolut. Także w ING w tej formie widać zakupy opłacone kartą debetową, przedpłaconą (w tym wirtualną) lub Blikiem. Podobną usługę oferuje też Bank Millennium. W historii transakcji (w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej) użytkownik zobaczy ikonę z logo zarówno na liście wszystkich transakcji, jak i po wyświetleniu szczegółów danej płatności. Obecnie bank prezentuje logotypy blisko 850 najpopularniejszych punktów handlowo-usługowych.

Wiele wskazuje więc na to, że rozwiązanie zapowiedziane przez Nest, VeloBank i Credit Agricole wkrótce stanie się standardem na polskim rynku.

Fot. Maciej Bednarek

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies