Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Kurierzy Pyszne.pl dostarczą produkty spożywcze z Carrefoura

Firmy zapewniają, że zamówione przez Pyszne.pl zakupy zostaną dostarczone przez kurierów platformy w ciągu kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour

Carrefour Polska poinformował o nawiązaniu strategicznej współpracy z Pyszne.pl, firmy znanej do tej pory z dostaw do domu jedzenia z restauracji (Pyszne.pl obsługuje blisko 16 tys. punktów gastronomicznych). Dzięki temu partnerstwu klienci Pyszne.pl mogą zamawiać do domu blisko 4 tys. produktów spożywczych z oferty Carrefoura.

Przeczytajcie także: Bilety PKP Intercity dostępne też na platformie Biletico.pl

Pierwszy etap współpracy przewiduje dostawy na terenie Warszawy. Partnerzy zapewniają, że zamówione przez Pyszne.pl zakupy zostaną dostarczone przez kurierów platformy w ciągu kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakupy w Carrefour na platformie, Pyszne.pl oferuje darmową dostawę.

Zakupy produktów z asortymentu Carrefour za pośrednictwem aplikacji Pyszne.pl robi się podobnie jak zamawia jedzenie. Z menu należy wybrać zakładkę "zakupy online", sklep Carrefour, następnie skompletować koszyk i zapłacić. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje informację o czasie dostawy i może śledzić postęp dostawy.

Przeczytajcie także: Prestiżowa karta przepustką do saloników lotniskowych. Ile to kosztuje?

Z Carrefourem jako pierwszym dużym partnerem Pyszne.pl, specjalizujące się dotychczas w dostawach restauracyjnych, wchodzi na rynek tzw. quick commerce. Z kim będzie rywalizować o zainteresowanie klientów? W ramach usługi Biek produkty z Biedronki dostarczają kurierzy Glovo. Za pośrednictwem aplikacji i kurierów Żabka Jush można zamawiać produkty z Żabek i delio supermarket. Zakupy spożywcze dostarczają też InPost, w ramach usługi InPost Fresh, Lisek, Wolt z działających online Wolt Marketów i Bolt z Bolt Marketów. Utrzymanie się na tym konkurencyjnym rynku może się okazać wyzwaniem, o czym świadczy np. historia Jokr, Swyft czy Getiru.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies