Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kurierzy Pyszne.pl dostarczą produkty spożywcze z Carrefoura

Firmy zapewniają, że zamówione przez Pyszne.pl zakupy zostaną dostarczone przez kurierów platformy w ciągu kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour

Carrefour Polska poinformował o nawiązaniu strategicznej współpracy z Pyszne.pl, firmy znanej do tej pory z dostaw do domu jedzenia z restauracji (Pyszne.pl obsługuje blisko 16 tys. punktów gastronomicznych). Dzięki temu partnerstwu klienci Pyszne.pl mogą zamawiać do domu blisko 4 tys. produktów spożywczych z oferty Carrefoura.

Przeczytajcie także: Bilety PKP Intercity dostępne też na platformie Biletico.pl

Pierwszy etap współpracy przewiduje dostawy na terenie Warszawy. Partnerzy zapewniają, że zamówione przez Pyszne.pl zakupy zostaną dostarczone przez kurierów platformy w ciągu kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakupy w Carrefour na platformie, Pyszne.pl oferuje darmową dostawę.

Zakupy produktów z asortymentu Carrefour za pośrednictwem aplikacji Pyszne.pl robi się podobnie jak zamawia jedzenie. Z menu należy wybrać zakładkę "zakupy online", sklep Carrefour, następnie skompletować koszyk i zapłacić. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje informację o czasie dostawy i może śledzić postęp dostawy.

Przeczytajcie także: Prestiżowa karta przepustką do saloników lotniskowych. Ile to kosztuje?

Z Carrefourem jako pierwszym dużym partnerem Pyszne.pl, specjalizujące się dotychczas w dostawach restauracyjnych, wchodzi na rynek tzw. quick commerce. Z kim będzie rywalizować o zainteresowanie klientów? W ramach usługi Biek produkty z Biedronki dostarczają kurierzy Glovo. Za pośrednictwem aplikacji i kurierów Żabka Jush można zamawiać produkty z Żabek i delio supermarket. Zakupy spożywcze dostarczają też InPost, w ramach usługi InPost Fresh, Lisek, Wolt z działających online Wolt Marketów i Bolt z Bolt Marketów. Utrzymanie się na tym konkurencyjnym rynku może się okazać wyzwaniem, o czym świadczy np. historia Jokr, Swyft czy Getiru.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies