Firmy zapewniają, że zamówione przez Pyszne.pl zakupy zostaną dostarczone przez kurierów platformy w ciągu kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour
Carrefour Polska poinformował o nawiązaniu strategicznej współpracy z Pyszne.pl, firmy znanej do tej pory z dostaw do domu jedzenia z restauracji (Pyszne.pl obsługuje blisko 16 tys. punktów gastronomicznych). Dzięki temu partnerstwu klienci Pyszne.pl mogą zamawiać do domu blisko 4 tys. produktów spożywczych z oferty Carrefoura.
Pierwszy etap współpracy przewiduje dostawy na terenie Warszawy. Partnerzy zapewniają, że zamówione przez Pyszne.pl zakupy zostaną dostarczone przez kurierów platformy w ciągu kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakupy w Carrefour na platformie, Pyszne.pl oferuje darmową dostawę.
Zakupy produktów z asortymentu Carrefour za pośrednictwem aplikacji Pyszne.pl robi się podobnie jak zamawia jedzenie. Z menu należy wybrać zakładkę "zakupy online", sklep Carrefour, następnie skompletować koszyk i zapłacić. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje informację o czasie dostawy i może śledzić postęp dostawy.
Z Carrefourem jako pierwszym dużym partnerem Pyszne.pl, specjalizujące się dotychczas w dostawach restauracyjnych, wchodzi na rynek tzw. quick commerce. Z kim będzie rywalizować o zainteresowanie klientów? W ramach usługi Biek produkty z Biedronki dostarczają kurierzy Glovo. Za pośrednictwem aplikacji i kurierów Żabka Jush można zamawiać produkty z Żabek i delio supermarket. Zakupy spożywcze dostarczają też InPost, w ramach usługi InPost Fresh, Lisek, Wolt z działających online Wolt Marketów i Bolt z Bolt Marketów. Utrzymanie się na tym konkurencyjnym rynku może się okazać wyzwaniem, o czym świadczy np. historia Jokr, Swyft czy Getiru.
Fot. Maciej Bednarek