Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Santander Bank zapowiada nowe funkcje Blika w aplikacji mobilnej

Podczas spotkania prasowego Santander Bank podsumował rok funkcjonowania nowej aplikacji mobilnej i przedstawił plany jej rozwoju

Po roku od wdrożenia nowej odsłony aplikacji mobilnej Santander zapowiada kolejne zmiany i wprowadzenie nowych usług. To m.in. nowe funkcje Blika. Bank planuje dodać do aplikacji płatności powtarzalne Blik (obecnie dostępne dla klientów Pekao i ING) i opcję dzielenia rachunku, którą zapowiadał już jakiś czas temu. Bank analizuje też możliwość udostępnienia płatności odroczonych Blik, z których obecnie mogą korzystać klienci Velo Banku i Millennium.

W najbliższym czasie wygląd apki Santandera ma być dostosowany do potrzeb konkretnych grup klientów. Nieco inny układ i sposób prezentowania informacji i usług przewidziano dla klientów detalicznych, młodszych użytkowników, posiadaczy rachunku premium czy przedsiębiorców.

Przeczytajcie także: Karty PayPo trafią do klientów jeszcze w październiku. Prezes fintechu tłumaczy, jak i gdzie będzie można nimi płacić

Santander przypomniał też, jakie zmiany wprowadził w aplikacji w ciągu ostatniego roku. To m.in. asystent finansów, który pozwala klientom analizować wydatki. W lipcu pojawił się menedżer subskrypcji, dzięki któremu w jednym miejscu klienci mogą sprawdzić wszystkie subskrypcje (i zarządzać nimi) opłacane z rachunku w Santanderze. Od lipca w aplikacji jest też usługa "Santander w podróży" – forma poradnika m.in. o tym, jak oszczędzać na płatnościach podczas zagranicznych wyjazdów. Z kolei kantor Santandera wzbogacił się o nowe waluty, a od niedawna w apce można kupować ubezpieczenia podróżne, o czym więcej mogliście przeczytać w artykule: Ubezpieczenia turystyczne wracają do bankowości elektronicznej Santandera po ponad roku przerwy.

Przeczytajcie także: Revolut przenosi konta kryptowalutowe do cypryjskiej spółki

Jak podaje Santander, we wrześniu 2024 r. z jego aplikacji mobilnej korzystało 3 mln osób. Mobilni klienci stanowią już 82 proc. wszystkich klientów cyfrowych banku. W miesiącu statystyczny klient loguje się do banku przez bankowość internetową średnio 8 razy i 32 razy przez aplikację mobilną. W bankowości internetowej realizuje średnio osiem transakcji miesięcznie, zaś w kanale mobilnym dziesięć.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies