Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Santander Bank zapowiada nowe funkcje Blika w aplikacji mobilnej

Podczas spotkania prasowego Santander Bank podsumował rok funkcjonowania nowej aplikacji mobilnej i przedstawił plany jej rozwoju

Po roku od wdrożenia nowej odsłony aplikacji mobilnej Santander zapowiada kolejne zmiany i wprowadzenie nowych usług. To m.in. nowe funkcje Blika. Bank planuje dodać do aplikacji płatności powtarzalne Blik (obecnie dostępne dla klientów Pekao i ING) i opcję dzielenia rachunku, którą zapowiadał już jakiś czas temu. Bank analizuje też możliwość udostępnienia płatności odroczonych Blik, z których obecnie mogą korzystać klienci Velo Banku i Millennium.

W najbliższym czasie wygląd apki Santandera ma być dostosowany do potrzeb konkretnych grup klientów. Nieco inny układ i sposób prezentowania informacji i usług przewidziano dla klientów detalicznych, młodszych użytkowników, posiadaczy rachunku premium czy przedsiębiorców.

Przeczytajcie także: Karty PayPo trafią do klientów jeszcze w październiku. Prezes fintechu tłumaczy, jak i gdzie będzie można nimi płacić

Santander przypomniał też, jakie zmiany wprowadził w aplikacji w ciągu ostatniego roku. To m.in. asystent finansów, który pozwala klientom analizować wydatki. W lipcu pojawił się menedżer subskrypcji, dzięki któremu w jednym miejscu klienci mogą sprawdzić wszystkie subskrypcje (i zarządzać nimi) opłacane z rachunku w Santanderze. Od lipca w aplikacji jest też usługa "Santander w podróży" – forma poradnika m.in. o tym, jak oszczędzać na płatnościach podczas zagranicznych wyjazdów. Z kolei kantor Santandera wzbogacił się o nowe waluty, a od niedawna w apce można kupować ubezpieczenia podróżne, o czym więcej mogliście przeczytać w artykule: Ubezpieczenia turystyczne wracają do bankowości elektronicznej Santandera po ponad roku przerwy.

Przeczytajcie także: Revolut przenosi konta kryptowalutowe do cypryjskiej spółki

Jak podaje Santander, we wrześniu 2024 r. z jego aplikacji mobilnej korzystało 3 mln osób. Mobilni klienci stanowią już 82 proc. wszystkich klientów cyfrowych banku. W miesiącu statystyczny klient loguje się do banku przez bankowość internetową średnio 8 razy i 32 razy przez aplikację mobilną. W bankowości internetowej realizuje średnio osiem transakcji miesięcznie, zaś w kanale mobilnym dziesięć.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies